Jump to content

Recommended Posts

I Would like to thank you all for coming to help me celebrate my 1000th post of inane drivel, (yay)!
Yer not here fer that?
You’re here for the Barbarian Wisdom?
The free beer..?
Oops, sorry I had to use that line… "bare naked ladies" was already in use up here in the great white north…
 
(sh*t)

But really, this is all your fault. How, you ask?
Really?
"Barbarian Wisdom" didn’t send up flags..?
"Free beer"
Hell, I might have said unicorn rides… (good one, I think I’ll add that to the tags)...

 It’s hard to draw a crowd, ya know?
Sheesh...

What the critics are saying

Let’s hope we don’t have to endure another thousand!
—Many
What! Is he still here?
—Someone else, a little wiser
I want to play a rich, powerful duck!
Bill the Barb… err, Tim the Librarian...
What was the question?
—a random Storm Bull
MORE BEER! Burp!
—a less random Storm Bull
You got a problems with ducks, Bub?
—Quackatoa

Cheers

PS
Sooorrrrry,
I’ll go back to my dungeon now...

Edited by Bill the barbarian
spelin and clearity
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, soltakss said:

1001 posts - Is that one per Night?

 1002 and two and counting, I guess, by the time you see this! Ooh, I like the inference that I compare to Scheherazade. Hopefully in cleverness and tale telling, not beauty as my picture to the left attests. .

And you thought the inane drivel would improve, hah!

Cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ummm... Bill?

1000 posts, guy?

Dunno if you're expecting congratulations, or whatever...

 

Ummm...

I think condolences may be in order.

 

I'll take the free beer, though.

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, soltakss said:

1001 posts - Is that one per Night?

A little more than that - Bill joined in March 2017, which is roughly 850 days ago.

Less posts here than Trump tweets in the same time, I guess. At least some of Bill's posts have the same gravitas... 😋

Edited by Joerg
arithmetic breakdown prevented, and look who is talking with nearly four times the postings in less than twice the periof of membership
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Joerg said:

Less posts here than Trump tweets in the same time, I guess. At least some of Bill's posts have the same gravitas... 😋

and just as many true facts! As opposed to them false ones...

 

2 hours ago, g33k said:

Dunno if you're expecting congratulations, or whatever...

 

@soltakss did you leave the portal ajar? Oh heck, his drivel is  at least as good as mine and he has has over a couple thousand more posts of practice...

 

MORE BEER! ...and g33k no more riding unicorns and drinking... you might spill yer beer!

Edited by Bill the barbarian

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Bill the barbarian said:

MORE BEER! ...and g33k no more riding unicorns and drinking... you might spill yer beer!

Hey now!   😠

I heroquested for that damn bottleopener, I did!  Fluted-spiral point and rainbow sparkles an' all!!!

 

 

 

ok, I wasn't expecting the sparkles an rainbows an... an bein' all delicate... an... an all that...

right embarrassing at a Storm Bull Stampede, that part...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, g33k said:

I heroquested for that damn bottleopener, I did!  Fluted-spiral point and rainbow sparkles an' all!!!

 

Apologies,  mistook yer bottle opener fer a unicorn. Rookies mistake... Sorry.

 

3 minutes ago, g33k said:

ok, I wasn't expecting the sparkles an rainbows an... an bein' all delicate... an... an all that...

right embarrassing at a Storm Bull Stampede, that part...

 

I hear ya bro, hugs?

Cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...